Práca v obchode

Väčšina ľudí, ktorí nastúpia do Hilti, začína svoju kariéru v obchode. To je najlepšie uvedenie do spoločnosti, pretože do procesu zapája našich verných zákazníkov a rozvíja silné vzťahy, ktoré sú motorom nášho úspechu.

Obchod je vzrušujúca praktická úloha, pri ktorej budete zdieľať inovácie Hilti s firmami všetkých veľkostí. Súčasne budete pomáhať pri zlepšovaní bezpečnosti a zvyšovaní produktivity miestnych projektov a rovnako môžete  získať prácu na niektorých stavebných projektoch veľkého významu a náročnosti. Môže sa jednať o komerčné, environmentálne, vedecké či športové projekty. S najväčšou pravdepodobnosťou budete pracovať na niektorých pozoruhodných technických dielach a stretnete sa so všetkými druhmi ľudí – od stavebných robotníkov po projektových manažérov a vedúcich predstaviteľov firiem.

 Obchod vám ponúka príležitosť rozvinúť vašu kariéru a dosiahnuť skvelé výsledky. Väčšina ľudí sa rozhodne ostať v obchode, pretože je to  zábavná a vďačná úloha. Časom sa však môže stať aj to, že sa rozhodnete čeliť novým výzvam a objavovať iné podnikateľské činnosti.

Je to obchod. Ale nie taký, aký poznáte

Využívame model odborného poradenského predaja. Neoslovujeme zákazníkov „naslepo“.

Pre vás to bude znamenať vytváranie nových spojení s reagujúcimi zákazníkmi a posilňovanie vzťahov s už existujúcimi zákazníkmi. Väčšina z nich už naše produkty pozná, dôveruje im a chce ich používať. Pri svojej práci budete predvádzať niektoré z najinovatívnejších riešení v rámci odvetvia súčasne s predajom najmodernejšieho softvéru so všetkými službami a následnou starostlivosťou, ktorá sa spája so značkou Hilti.

Niektorí z najlepších členov nášho tímu, ktorí sa k nám pripojili, nikdy predtým v obchode nepracovali. Ani si nikdy nepredstavovali, že budú pracovať v stavebníctve. Vďaka svojej energii, odvahe, bystrému mysleniu a uvažovaniu a konkurenčnému duchu v tejto roli prekvitajú. Máme výnimočnú kombináciu ľudí, náš úspech pramení z tímovej práce a schopností bez ohľadu na to, aké je vaše zázemie.

„Ako môžem predávať mechanické náradie? Veď som v živote ani nevyvŕtal dieru! To som si myslel, keď som nastúpil v Hilti, ale v skutočnosti je to celé inak. Je to o rozvíjaní svojich schopností a o získavaní odmeny za to, že svoju prácu robíte neuveriteľne dobre.“

James, Zástupca pre zákaznícky servis (Obchod)

Vyškolíme vás, predložíme pred vás výzvy a odmeníme vás

V Hilti sa môžete tešiť zo všetkých výhod práce vo veľkej spoločnosti, ale s autonómiou vlastníka malej firmy. Poveríme vás veľkou mierou zodpovednosti od samotného začiatku a umožníme vám, aby ste sa chopili iniciatívy a robili veci po svojom.

V rámci vášho prijímacieho konania vás vezmeme na „jazdu do terénu“, aby sme vám ukázali každodenný pracovný život našich obchodníkov.Ihneď spoznáte formát našich pracovníkov a zápal, s akým sa venujú našim zákazníkom.

Naše štandardy sú vysoké a platí to aj pre naše školenia. Poskytneme vám všetky vedomosti a vybavenie, ktoré potrebujete, aby ste vo svojej úlohe boli úspešný, od plne vybavenej dodávky až po najnovší CRM softvér.

Väčšina vášho školenia bude prebiehať v práci, ale ešte pred zoznámením sa so zákazníkmi a produktmi, ktoré budete neskôr poznať podrobne, sa zoznámite so spoločnosťou Hilti (naše hodnoty, stratégia a kultúra).

Za vašu tvrdú prácu vás odmeníme veľkorysými stimulmi a zaškolením, ktoré je najlepšie vo svojej triede, ako aj individuálnym koučingom a osobnou pozornosťou venovanou vášmu kariérnemu rastu.

Pri konzistentne výnimočných výsledkoch, tímovej práci a nadšení môžete v Hilti  veľmi rýchlo získať riadiace pozície. V skutočnosti sa mnoho našich predajcov dostalo na svoje prvé riadiace miesto už v polovici alebo ku koncu druhej dekády svojho života a 80% našich riadiacich funkcií obsadzujú interní kandidáti.

Využívame tiež veľmi dôkladný proces hodnotenia zamestnancov, v rámci ktorého sú všetci zamestnanci každoročne hodnotení v  procese porovnávania pracovnej výkonnosti. Takýmto spôsobom nachádzame príležitosti pre rozvoj našich ľudí prostredníctvom rozličných zodpovedností, kultúr a trhových výziev. To znamená, že dokážeme rozšíriť súbor vašich zručnos

Budovanie výnimočných vzťahov so zákazníkmi v rozličných funkciách

Ako člen nášho tímu obchodníkov budete pôsobiť presne v súlade s vaším postavením – to znamená, že budete súčasťou tímu. Náš obchodný model je postavený na tímovej práci, čo predstavuje jednu z vecí, vďaka ktorým je práca  zábavná a vďačná.

V každom regionálnom tíme existujú tri hlavné pracovné úlohy: práca account manažéra s klientmi na staveniskách; nachádzanie riešení pre miestnych zákazníkov v stredisku Hilti Center; poskytovanie odborných rád ako zástupca pre služby zákazníkom.

V ďalšom texte sa dozviete o jednotlivých dôležitých pracovných úlohách viac.

Account manažér

• Ide o úlohu v rámci poradenského predaja, pri ktorej staviate na svojich vzťahoch so stavebnými odborníkmi, ktorí očakávajú najlepšiu kvalitu od značky, ktorú poznajú a ktorej dôverujú.

• Budete obsluhovať svoj vlastný súbor klientov, vrátane developerov a obchodných expertov, pracujúcich na staveniskách a projektoch.

• Budete mať veľkú mieru samostatnosti, možnosť pracovať so zákazníkmi v teréne a spravovať si svoj vlastný pracovný denník.

• Poskytneme vám dodávku a najnovšiu technológiu pre účely prezentácie produktov a budeme vám dôverovať, že vaša činnosť prinesie výsledky.

• Vyhradíme vám konkrétnu oblasť obchodu, napríklad elektrické nástroje a zariadenia alebo výstavbu budov, aby ste sa rýchlo stali odborníkom na produkty a aplikácie v príslušnej oblasti.

• Budete mať veľa príležitostí napredovať vo svojej kariére, pretože vaša úloha sa bude rozvíjať so všetkými produktami, ktoré zavedieme. Každý rok uvedieme na trh 60 rozličných nástrojov, služieb a softvérových riešení, takže pred vami bude vždy stáť výzva naučiť sa niečo nové.

• Pri silnom zapojení, vysokom výkone a túžbe uspieť sa môžete rýchlo posunúť dopredu a posilniť svoj kariérny rast.

Pozrite si naše pracovné pozície v rámci riadenia účtov

 

Zástupca pre stredisko Hilti

• V tejto úlohe sa budete starať o maloobchodnú prevádzku Hilti Center, kde budete obsluhovať miestnych klientov a obchodníkov, ktorí potrebujú okamžitú dodávku produktov. Môže ísť o veľké alebo malé účty, od živnostníkov až po veľké stavby.

• Ponesiete úplnú zodpovednosť za prevádzku vášho strediska Hilti Center, čo znamená flexibilitu a slobodu prijímať vlastné rozhodnutia. Môžete sa rozhodnúť zorganizovať semináre pre širokú verejnosť alebo prezentačné dni, prípadne nájsť iné spôsoby marketingu pre miestnych zákazníkov.

• Získate rozsiahle znalosti o produktoch obsiahnutých v celom katalógu Hilti, čo vám do budúcnosti poskytne množstvo kariérnych príležitostí.

Ak potrebujete akúkoľvek pomoc so špecializovanými produktami, vždy sa môžete spoľahnúť na rady od vášho tímu.

• Je to ako keby ste riadili vlastný podnik. Budete musieť mať podnikateľského ducha a za aktívny prístup získate odmenu.

Pozrite si naše pracovné pozície v stredisku Hilti

Zástupca pre zákaznícky servis

• V tejto úlohe nám budete pomáhať starať sa o naše portfólio podnikov, od malých až po veľké, pričom budete vystupovať ako dôveryhodný zástupca Hilti pre určitých klientov. Vašou úlohou je byť k dispozícii pre čokoľvek, čo klienti potrebujú a zabezpečovať priateľskú osobnú atmosféru v rámci každého zákazníckeho vzťahu.

• Súčasťou vašej práce môže byť preberanie telefonátov od zákazníkov, ktorí potrebujú technickú radu ohľadom určitých produktov alebo problémov na stavenisku. Na tento účel budete dôkladne zaškolený tak, aby ste pociťovali sebadôveru pri riešení problémov a dokázali poradiť v oblastiach, s ktorými budete detailne oboznámený.

• Rovnako sa môže vyskytnúť prípad, že vy budete telefonovať zákazníkom, ktorí môžu mať prospech z našich nových produktov alebo promo akcií. Opäť platí, že absolvujete riadne školenie. Tiež budete musieť aktívne navštevovať stavby a osobne sa stretávať so zákazníkmi.

• Celé tajomstvo spočíva v pestovaní našich dôveryhodných vzťahov a vo využívaní znalostí produktov na nachádzanie riešení pre potreby zákazníkov.

Pozrite si naše pracovné pozície v službách zákazníkom